web 2.0

۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

سلام دوباره

از اینکه دوباره می توانیم ارتباط مجازی خود را داشته باشیم خوشحالم.این روزها دانشجویان مشغول تمام کردن پایان نامه ها و دفاع هستند.منهم درگیر این مساله.ولی امیدوارم بزودی راهنمای عمل را تدوین کنیم.ممنون از فروغ  و پی گیری هایش.

5 نظرات:

امانی گفت...

باسلام به همگی
و خداقوت ویژه به خانم دکتر

یادم نمی آد که با تدوین راهنمای عمل مخالفت کرده باشم. چون معتقدم که هرچی بُکشیم از این لشگر جهل کشته ایم (یعنی هرچی یاد بگیرم بدرد می خوره). فقط سوالی پرسیدم که البته خانم مزارعی لطف کردن و راهنمایی فرمودن.

اوقات تون پر امید

فروغ گفت...

استاد عزیزم سلام - خدا قوت
اصولا اگر همه کیاست شمارو داشتن و منو مسئول پیگیری حوادث پیش و پس انتخابات و کوی و ... میکردن خیلی زود به نتیجه میرسیدن و صد البته یا کیاست ندارن یا سیاستشون ایجاب میکنه... احتمالا 4- 5 تا قفل و فیلتر دیگه بذارن روی وبلاگتون ! امابعد ، تا شما هستین پایان نامه هست ، حمله و دفاع هست مقاله هست ، مزاحمت های خارج از نوبت من هست بنابر این خیلی خوبه که با وجود محدودیت ها و مشغله ها به حفظ این ارتباط ارزنده و پربارترکردنش بیندیشیم و من از این بابت ازتون صمیمانه سپاسگزارم . هرطور و هر زمان صلاح دونستین که ما دست به کار بشیم ( عطف بما سبق ) از شما به یک اشاره ، از ما به سر دویدن...
سالم و شاد و پایدار باشید

مسئول کمیته پیگیری!(فروغ) گفت...

استاد گرانقدرم سلام - خداقوت
امیدوارم هر روز از روز قبل سلامت و سبکبارتر باشید و در حمله و دفاع دانشجویان محترم از تیر و ترکش آزردگی و خستگی محفوظ بوده و توفیق هر کدام ، ذره ای از زحمات ارزشمندتان را جبران نماید ( که ابته هرگز جبران نخواهد شد) فعلا من به دلیل مشغله دوستان مأموریت پیگیری رو دنبال میکنم ولی الآن نمیدونم چی رو باید پیگیری کرد ؟!!!
پس به جملاتی زیبا از زنده یاد دکتر شریعتی بسنده می کنم ، باشد که با تأمل در آنها"اندیشیدن را جدی بگیریم!"
خدایا : عقیده مرا ازدست " عقده ام"مصون بدار.
خدایا : به من قدرت تحمل عقیده "مخالف" ارزانی کن .
خدایا : رشدعقلی وعلمی مرا از فضیلت "تعصب" "احساس" و "اشراق" محروم نساز.
خدایا : مرا همواره اگاه وهوشیار دار تا پیش ازشناختن درست وکامل کسی قضاوت نکنم.
خدایا : جهل آمیخته باخودخواهی و حسد مرا رایگان ابزار قتاله دشمن برای حمله به دوست نسازد.
خدایا : شهرت منی را که:"میخواهم باشم" قربانی منی که " میخواهند باشم" نکند.
خدایا : درروح من اختلاف در "انسانیت" را به اختلاف در فکر واختلاف در رابطه با هم میامیز. آن چنان که نتوانم این سه قوم جدا از هم را باز شناسم.
خدایا : مرا به خا طر حسد کینه و غرض عمله در امان دار.
خدایا : خودخواهی را چندان درمن بکش تاخودخواهی دیگران را احساس نکنم واز آن در رنج نباشم.
خدایا : مرا در ایمان « اطاعت مطلق بخش تا در جهان عصیان مطلق« باشم.
خدایا: « تقوای ستیزم» بیاموز تا درانبوه مسوولیت نلغزم و از تقوای پرهیز مصونم دار تا در خلوت عزلت نپوسم.
خدایا : مرا به ابتذال آرامش و خوشبختی مکشان. اضطرابهای بزرگ غمهای ارجمند و حیرتهای عظیم را به روحم عطا کن. لذت ها را به بندگان حقیرت بخش و دردهای عزیز بر جانم ریز.

فروغ مزارعی، خیلی جدی ! گفت...

استاد ارجمند و مهربانم ، سلام - خدا قوت
قبلاً هم عرض کرده بودم تا شما هستید ( که امیدوارم سالهای سال با سلامت و خاطری خوش باشید) پایان نامه و مقاله و ... هست ، ظاهرا ارتباط مجازی هم چندان در دسترس دوستان نیست ، پیشنهاد میکنم ( البته شاید خودخواهی به حساب آید ) در ایام باقیمانده از سال ، جلسه ای حضوری با صلاحدید خویش تشکیل داده ، اهداف ، شرح وظایف و آنچه به نظر میرسد می شود تا ارتباط های بعد در سال جدید ( به امید خدا و رفع محدودیت ها) دنبال کرد یا درباره شان اندیشید ، مشخص و سپس راهنمای عمل تدوین گردد .
اگر به ارزش این ارتباط مجازی و کاربرد آن اعتقاد داشته باشیم باید به هر طریق ممکن برای حفظ و توسعه آن تلاش کنیم ( این رو به دوستان عزیز می گویم،کجایید ای ... ؟) .
... تو پای به راه در نه و هیچ مپرس
خود ، راه بگویدت که چون باید رفت
از اینکه هربار به وبلاگتان سر میزنم و غیبت دوستان و پویا نبودن خودمان را می بینم ، دلم می گیرد !
شاد و سربلند باشید .

امانی گفت...

سلام
روزگار بر وفق مراد

یه تیر و دو نشان:
اول:
هستیم چون گفتیم که خواهیم بود!!!
دوم:
صبر و ظفر دویار قدیمی اند
بر اثر صبر نوبت ظفر آید!!!


بهر حال موفقیت برای همه آرزومونه!!!

ارسال یک نظر

لطفااز درج نظر غیر مرتبط با مطلب خودداری نمایید. چنانچه در مورد موضوع دیگری پرسش دارید لطفا از طریق نشانی پست الکترونیک من ارتباط برقرار نمایید.