web 2.0

۱۳۸۹ بهمن ۷, پنجشنبه

درود بر همه دوستان

از اظهارنظرهایتان بسیار خوشحال شدم.چقدر ما انسانها می توانیم بهم نزدیک باشیم و در یک دایره کوچک  با دیدگاهها و افکار متفاوت احساسات مشترکمان را قسمت کنیم.آقای امانی میگه انجمن باید یک پایگاه اخلاقی باشد.موافقم.آنچه امروزه از دست رفته است(اغراق نباشه تا حد زیادی از دست رفته)رعایت اخلاق و احترام است.دیروز یکی ازد انشجویان بهم زنگ زد و خبر داد که دکتر محسنی (کتابش را خوانده اید) دچار حادثه شده.بهش زنگ زدم و او در کمال بزرگواری توجیه مرا که بسیار گرفتارم و نمی توانم بدیدنتان بیایم را پذیرفت.ولی من شرمنده شدم.او فردی بسیار با اخلاق است.دوست داشتن یک موهبت است که باید ابرازش کرد.در یک کتاب خواندم که هر چه ما در پیامهایمان کمتر توصیه و موعظه بکار ببریم گیرنده پیام بهتر با آن کنار می آید و آن را پردازش می کند.اینهم نکته خوبی است.شاید برای ما ایرانی ها حیاتی هم باشد.بیایید اصول انجمن مجازیمان را تدوین کنیم.و شرح وظایف آن را نیز بنویسیم.از انرژی مثبتی که برایم فرستادید ممنون.بسیار دوستتان دارم.-----

5 نظرات:

فروغ گفت...

استاد بزرگوار ، سلام
اول: خدا قوت
دوم : از اتفاقی که برای دکتر محسنی پسش آمده متأثرم اگر لازم است ما به نمایندگی از شما به عیادتشان برویم ، خب این هم نوعی احترام با واسطه است و آن طور که شمااز بزرگواریشان فرموده اید ، احتمالا بپذیرند ( البته اکپگر من رفتم عاجزانه ازشون تقاضا می کنم این کتابهای ارزشمند رو کمی آسونتر بنویسن!)
سوم: از ابراز محبت صمیمانه شما نسبت به شاگردانتان ممنونم ( شخصا خیلی ممنونم)
و آخر اینکه : اصول انجمن را تدوین و شرح وظایف را معلوم کنیم ، چشم ، ولی اگر پای رأی گیری بیاد وسط ، اون وقت ...( مزاح کردم)
خلاصه از شما به یک اشاره ؛ از ما به سر دویدن
هرکاری در هر زمینه ای برای حفظ این ارتباط ارزنده از عهده ام بر آید ، صمیمانه در خدمتم
سلامت و سرشار از انرژی + باشید
متقابلا دوستتان دارم

سمیه گفت...

سلاااااااااااااااااااااام
آرزو می کنم این لحظه براتون سرشار از شیرینی و لبخند باشه.
امیدوارم حال دکتر محسنی هم هر چه زودتر خوب شه.

با اصول کاملا موافقم و اما به نظرم خیلی بروکراتیک نباشه، چون مثلا من یه سابقه ی چند ساله تو وبلاگ نویسی دارم، خیلی اوقات با استاد دانشگاه ها و اکثرا دانشجوهای تحصیلات تکمیلی ارتباط داشتم، در کمال صمیمیت و شوخی و ...! احترام هم بود اما جو صمیمی و دوستانه بود، خیلی حرف سن و سال نبود...
خب من تنبل! پیشنهاد می کنم که این اصول رو تدوین کنند دیگران!!! و کارای فنی و از این کاراش با من... . اتفاقا دیشب مفصل با یکی از بچه ها هم بحث کردیم که چیکار کنیم بهتره.
آموزش استفاده هم با من. فقط امیدوارم این جلسه ی حمله تا قبل 15 اسفند تموم شه.

روزگارتون روشن

يزداني گفت...

سال و فال و مال و حال واصل و نسل و تخت و بخت
بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام
سال خرم فال نیکو مال وافر حال خوش
اصل ثابت نسل باقی تخت عالی بخت رام

امانی گفت...

با سلام و احترام

خانم دکتر از هجوم لطفتون به خاک افتادیم!!!

فکر کنم تنها کاری که از دستم می یاد دعا خیر برای سلامتی دکتر محسنی و همه استادانی که چون ایشون (من جمله خانم دکتر حجازی) دارای حسن اخلاقن،

در مورد موعظه و نصیحت خواستم بگم که چون در قالب کلمات انتزاعی صورت می گیره و محتوا و برداشت اشخاص از اون متفاوت است شاید جواب نمی ده(به نظرم می آد)
مثلا تصویر های ذهنی ما از شخصی به نام "مختار" تا قبل از پخش سریال مختارنامه بسیار متفاوت و گسترده و متغیر بود اما اکنون با شنیدن این نام برای اغلب افراد فقط یک شخص به ذهن می رسه. (نمی دنم تونستم منظورم رو خوب بیان کنم یا نه!)
اخلاق از روش یادگیری مشاهده ای بندورا به نظر بهتر جواب می ده، همانطور که شیخ اجل سعدی شیرازی از زبان لقمان نقل کرده اند که ادب از که آموختی گفت:...
اینم خودش یه یادگیری مشاهده ایست.

در پناه حق سالم و تندرست باشید

یزدانی گفت...

با سلام
تشکیل انجمن مجازی خوبه اما اگه یه انجمن غیر مجازی گفتگوی هفتگی هم با موضوعات آزاد و در مکانهای مختلف تشکیل بشه بد نیست.

ارسال یک نظر

لطفااز درج نظر غیر مرتبط با مطلب خودداری نمایید. چنانچه در مورد موضوع دیگری پرسش دارید لطفا از طریق نشانی پست الکترونیک من ارتباط برقرار نمایید.