web 2.0

۱۳۸۹ بهمن ۱۵, جمعه

تداوم کار

سلام بر همه دوستانی که در مورد پیشنهاد تدوین راهنمای عمل فکر کرده اند.سمیه معتقد است که این پیشنهاد را در انجمن روانشناسان تربیتی مطرح کنیم.موافقم.با توجه به دیدگاههای ارائه شده بنظر نمی رسد که هنوز بتوانیم به یک جمعبندی برسیم..منتظر نظرات شما هستم.

5 نظرات:

فروغ گفت...

سلام بر استاد عزیزم ،
با پیشنهاد ارائه شده موافقم . مطمئنا با مشورت ، به دیدگاه جامع تری دست خواهیم یافت . شرایط افراد و دانشجویان شما آن چنان متفاوت است که هرکس از دید خودش و ان طور که به دردش میخورد ، نظر میدهد ( راستی حق وتو هم داریم ؟!!!)
به هر تقدیر ما گوش به فرمانیم
مؤید و شاد و سلامت باشید

امانی گفت...

سلام
فکر می کنم با مطرح شدن این بحث در انجمن روان شناسی تربیتی اتفاق خاصی نمی افتد، چون اعضای فعال انجمن نظراتشون رو در وبلاگ اظهار کرده اند.
---
به نظرم میاد که اهداف کوتاه مدت و میان مدت برای هدف نهایی مون (تدوین راهنمای عملی) مشخص کنیم تا افکار متمرکز تر، نظرها کاربردی تر و قابل استفاده تر بشوند. به قول مولانا:
از تبتل تا مقامات فنا پله پله تا ملاقات خدا
---
نکته ی دیگه این که هنوز بیان این مساله برای مون روشن نیست (برای خودم رو می گم) اهمیت و ضرورت کار رو درک نکرده ایم (خودم رو می گم).
بنابراین اگه خانم دکتر لطف کنند و کمی مساله رو باز نمایند، ضمن سپاس از ایشون، بهتر خواهد بود.
بازم ممنون

مریم گفت...

دکتر حجازی عزیز سلام
منم با پیشنهاد شما موافقم
دوستتون داریم
شاد باشید

دوباره فروغ گفت...

سلام استاد عزیز ،
استارت رو بزنیم ، با یک نظر خلاصه که توی راهرو بیان فرمودید ( و البته من باز نظر خودم رو داشتم !) دوستان رو از جمله آقای امانی رو توجیه بفرمایید ( چون بعدا به دردشون میخوره ، دقت ندارن دیگه !همش غرق دنیای علم شدن) خلاصه اگر لازمه به رای گیری ، مشورت ، یا هرچه صلاح میدونید ، بگذارید ( البته بازم بگم اگر به رای گیری برسه من شخصا باید ناظر شورای ... باشم !) . طبعا فکر میکنم به اجماع و توافق اکثریت نرسیم و لی از هر سنی که شروع کنیم ، به هر حال به درد شاگرد ، بچه ، نوه ، ... هامون میخوره.فکر میکنم زمان رو از دست ندیم ، از قافله این اعجوبه ها ( همون بچه هایی که میخوایم بشناسیمشون ) عقب میمونیم ، فقط بفرمایید هر کس چه کند ؟
سپاسگزار الطاف شما ( فکر میکنم این کامنت اکثریت آرا رو داشته باشه ، چون من و فروغ و مزارعی هم عقیده ایم )
شاد و سلامت با شید
دوستدارانتان : همون سه نفر هم عقیده !

سه باره فروغ ...! گفت...

سلام استاد عزیزم ، خداقوت
میدونم که مشغله های کاریتون ، پایان نامه ها ، دفاع ها و کلاسها بیش تر از آنست مه ما ازتون توقع این طور ارتباطات مجازی رو داشته باشیم ( فقط میخواستم فیلترینگ رو بشکنم ) با این اوصاف فقط یه جمله از استاد شریعتی مینویسم، شاید مناسب این لحظه ها باشد: " بمانیم تا کاری کنیم نه اینکه کاری کنیم تا بمانیم "
سلامت و سرفراز باشید

ارسال یک نظر

لطفااز درج نظر غیر مرتبط با مطلب خودداری نمایید. چنانچه در مورد موضوع دیگری پرسش دارید لطفا از طریق نشانی پست الکترونیک من ارتباط برقرار نمایید.